Новий глава представництва концерну Toyota в США вважає, що Lexus слід частіше оновлювати свою модельну лінійку, так як цього бажають і покупці, і дилери люксової марки
В інтерв'ю виданню Automotive News новий керівник Toyota в США Тед Огава визнав, що автомобільний ринок в США досить непростий, тому Lexus може скоротити життєвий цикл моделей. Незважаючи на те, що в даний час марка працює відразу над декількома продуктами, включаючи оновлення флагмана LS, седан IS наступного покоління і субкомпактний кросовер, люксового бренду слід частіше залучати споживачів новинками. «Мене не турбує лінійка Toyota, але у випадку з Lexus це є проблемою», - вважає Огава.
У нинішньому році, відзначає він, на ринок виходить кабріолет LC, проте в масштабах марки цього недостатньо. «Німецькі конкуренти пропонують набагато більше моделей, їх життєвий цикл значно коротше, цінова політика агресивніше, а набір силових агрегатів набагато ширше», - додав Огава. Споживачі досі покладаються на якість Lexus, зазначив він, однак дилери вимагають новинок. «Все це дуже складно і у мене поки немає правильної відповіді, як нам слід вчинити в цій ситуації», - повідомив топ-менеджер.
No comments:
Post a Comment